Hei! Miten voimme auttaa?
Hei! Miten voimme auttaa?
Haluatko kuulla lisää tuotteistamme, lähettää palautetta tai ehdottaa uutta tuotetta valikoimaan? Kuulemme siitä mielellämme, joten lähetäthän meille viestiä alta löytyvällä lomakkeella.
Voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse: info(at)estradia.fi
Sivun alaosaan olemme koonneet listan usein esitetyistä kysymyksistä sekä vastauksista niihin.
Lähetä meille viestiä
Liitä mukaan sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, jos toivot että palaamme asiaan kanssasi.
Usein kysytyt kysymykset
Aloitamme tilauksen käsittelyn heti, kun olet jättänyt tilauksesi, varmistaaksemme, että saat tilaamasi tuotteen mahdollisimman pian. Siksi emme voi muuttaa tilaustasi tai peruuttaa sitä. Kaikilla tuotteillamme on kuitenkin maksuton vaihto- ja palautusoikeus.
Tarkistathan ensin, ettei tilausvahvistus ole ohjautunut sähköpostitilisi roskapostikansioon. Ole meihin yhteydessä, mikäli et ole saanut vahvistustasi 24h sisällä, niin tarkastamme tilauksesi tilanteen.
Kaikilla tuotteillamme on 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus (pois lukien mittatilaustuotteet). Strassien ja sukkahousujen osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sovitathan alushousut omien alusvaatteiden päälle palautusoikeuden säilyttämiseksi. Palautettavien tuotteiden tulee olla samassa kunnossa kuin olet ne vastaanottanutkin.
Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info(at)estradia.fi, niin annamme sinulle ohjeet tuotteiden maksuttomaan palautukseen.
Ei, asiakastilin luominen on täysin vapaavalintaista. Rekisteröityminen on kuitenkin hyödyllistä, sillä oman tilisi kautta pystyt seuraamaan tilaushistoriaasi ja tilauksesi käsittelyn etenemistä.
Halutessasi voit luoda asiakastilin täällä.
Lahjakortti toimii sähköisenä maksuvälineenä verkkokaupassamme. Kirjaa lahjakortistasi löytyvä koodi kassalla kohtaan “Onko sinulla lahjakortti?”, jonka löydät maksutapavalinnan alapuolelta, ja klikkaa “Käytä lahjakortti”.
Lahjakortin voit käyttää kaikkiin ostoksiin verkkokaupassamme. Lahjakortissa ei ole viimeistä voimassaolopäivää ja voit halutessasi jakaa lahjakortin summan useammalle ostoskerralle, jäljelle jäänyt saldo säilyy lahjakortille ladattuna.
Lahjakorttia ei vaihdeta rahaksi eikä siitä anneta rahaa takaisin.
Vastaamme kaikkien tuotteiden laadusta ja mikäli tilaamassasi tuotteessa ilmenee valmistusvirhe, olethan meihin välittömästi yhteydessä. Lähetä selvitys sekä mahdollisuuksien mukaan kuva tuotevirheestä meille sähköpostitse osoitteeseen info(a)estradia.fi ja olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä asian selvittämiseksi. Voit jättää meille myös soittopyynnön yltä löytyvällä yhteydenottolomakkeella.
Pyrimme parhaamme mukaan pitämään tuotteita varastossa riittäviä määriä. Joskus kuitenkin kysyntä on saattanut ylittää arviomme ja joku tuote tai koko loppuu väliaikaisesti varastostamme. Mikäli haluat tehdä ennakkovarauksen tuotteeseen tai kysyä toimitusaika-arviota, olethan asiakaspalveluumme yhteydessä.
Laajennamme valikoimaamme ja edustamiamme tuotemerkkejä teiltä asiakkailta tulevien toiveiden mukaisesti. Mikäli huomaat että etsimäsi tuote tai tuotemerkki puuttuu vielä valikoimastamme, toivomme että lähettäisit toiveesi meille yltä löytyvällä lomakkeella, jotta voimme selvittää tuotteen saatavuuden valikoimaamme.
Ilman muuta! Meillä ei toistaiseksi ole puhelinpäivystystä, mutta jättämällä meille yhteydenottopyynnön yltä löytyvällä lomakeella, soitamme sinulle mahdollisimman pian takaisin. Voit kertoa lomakkeella myös mihin aikaan päivästä sinut parhaiten tavoitamme. Jätäthän lomakkeella joko puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, sen mukaan kummalla tavalla toivot meidän olevan sinuun yhteydessä.